2D ve 3D oyun sanat için bazı önemli farklılıklar vardır. Some people consider 2D games simpler to produce, and think 3D creates extra complexity. Bazı insanlar, 2D oyunlar üretmek için basit düşünün ve 3D ekstra karmaşıklığı oluşturur düşünüyorum. While that might be true to some extend, it's good to remember that having 3rd dimension only adds one element to the game. bazı uzatmak için doğru olsa da, sadece oyun için bir eleman ekler sahip boyut 3 hatırlamak güzel. In art production 3D can actually be a good thing as it separates different areas. farklı alanlarda ayıran olarak sanatında üretim 3D aslında iyi bir şey olabilir.
Also, bear in mind that 3D can still be used like 2D. Ayrıca, akılda 3D hala 2D gibi kullanılabileceğini. You can use 3D models to render 2D images. 2D görüntüleri işlemek için 3D modelleri kullanabilirsiniz. You can also use certain camera views to make 3D game look pretty much the same as a 2D game. hemen hemen aynı bir 2D oyun olarak bakmak da 3D oyun yapmak için bazı kamera görüntülerini de kullanabilirsiniz.
Here are some differences between 2D and 3D games (when 3D is not used to render 2D images etc.). Burada 2D ve 3D oyunlar arasında bazı farklar (3D vb 2D görüntüleri işlemek için kullanılan değilken) vardır. Please bear in mind that these are simplifications and in terms of production. Bu basitleştirmeler olduğunu ve üretim açısından göz önünde bulundurunuz.
» 2D games use simply images (or animated images). 2D oyunlar (veya hareketli görüntüler) sadece resimleri kullanabilirsiniz. So if you want to get some guy smiling, you have to draw each facial expression to see that smile. biraz adam gülümseyerek almak istiyorsanız, o gülümseme görmek için her bir yüz ifadesi çizmek gerekir. In terms of production it can be time consuming to make changes if you need to re-draw lots of images. üretim açısından o görüntüleri yeniden çizmek çok gerekirse değişiklik yapmak için zaman alıcı olabilir.
» 3D models are created by programs where you have a mesh and can use bones. 3B modeller ve bir ağ var kemikler kullanabilirsiniz programlar tarafından oluşturulur. This makes it quite easy to create different facial expressions when everything is set up: you simply create bit different positions for bones and you are done. ve sadece kemikler için biraz farklı pozisyonlar yaratmak bitirdiniz: Bu oldukça kolay her şeyi kurmak olduğunda farklı yüz ifadeleri oluşturmak için yapar.
» 3D comes with camera angles. 3D kamera açıları ile birlikte geliyor. In 2D you are stuck with the images you see, but in 3D you can rotate and pan the camera freely. 2B olarak, ama gördüğünüz görüntü ile sıkışmış 3D döndürmek ve serbestçe kamera pan. That's a pretty big difference. Bu oldukça büyük bir fark var. You can also use different angles to create rear views or even 3D maps (simply move the camera very high and you can see a nice map of the level). Ayrıca arka görüş oluşturmak ve hatta 3 boyutlu haritalar (sadece kamera çok yüksek hareket ve seviye güzel bir harita görebilirsiniz) farklı açılardan kullanabilirsiniz.
» 2D artists draw pixels (and concepts) while for 3D you need to prepare concept, create mesh, texture, rig and animate the character. 2D sanatçılar piksel (ve kavramlar) çizmek size, konsept hazırlamak için örgü, doku, teçhizat oluşturmak ve karakter animasyon ihtiyaç 3D süre. Basically: you might need one artist to create a 2D character, but you might need 3 artists to create a moving 3D character. Temelde: Bir 2D karakter yaratmak için bir sanatçı gerekebilir, ama hareketli bir 3D karakter yaratmak için 3 sanatçı gerekebilir.
Creating art for 2D games might sound less complex. 2D oyunlar için sanat yaratmak daha az karmaşık gelebilir. It's possibly true that 2D art requires less artists than 3D, but creating 3D art assets might actually require less time in a long run. 2B sanat, ama daha az 3D sanatçılar gerektirdiğini 3D sanat varlıkları yaratan aslında uzun vadede daha az zaman gerektiriyor olabilir muhtemelen doğrudur. If you have a very detailed 2D character, and you need to change the animation there's no other option than to re-draw the animation. Bir çok detaylı 2D karakter varsa ve yeniden canlandırma çekmek dışında başka seçenek yoktur animasyon değiştirmeniz gerekir. If on the other hand you need to do changes for 3D character animation – you don't have to touch the mesh or the texture or the bones – only to the animation. sadece animasyon - Eğer mesh veya doku veya kemik dokunmak yok - 3D karakter animasyon için değişiklik yapmak gerekir Öte yandan.
I'm fan of 3D art and somehow I like how you can separate different areas in the art production. Ben ve 3 boyutlu sanat hayranıyım nasılsa sana sanat üretiminde farklı alanlarda ayrı nasıl gibi. That helps in the production, and if you still want to use 2D – you can always change the camera view. Ve, üretimine yardımcı olur hala 2D kullanmak istiyorsanız, - her zaman kamera görüntüsünü değiştirebilirsiniz.
Hazırlayan: Qnur GüLeR